Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Καταγγελία του Ηλία Ξιφαρά για απατεώνα που τριγυρνάει στο Κουρέντι


Το γεγονός ότι η μητέρα του πήγε να πέσει θύμα απατεώνα στην περιοχή Κουρέντι κατήγγειλε μέσω facebook ο γνωστός Χαλκιδέος ποδοσφαιριστής Ηλίας Ξιφαράς.
Όπως ανέφερε ένας μαυροφορεμένος άντρας, ιδιοκτήτης μαύρου ΙΧ στην περιοχή Κουρέντι και συγκεκριμένα επί της οδού Δελαγραμμάτικα, επιχείρησε να εξαπατήσει τη μητέρα του προκειμένου να της αποσπάσει χρήματα, προφασιζόμενος ότι γνωρίζει το γιο της, Ηλία.
Ευτυχώς η γυναίκα τον πήρε χαμπάρι και ο ύποπτος άνδρας έγινε καπνός.
Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Παρασκευής (30/6).
Ο Ξιφαράς ανέφερε συγκεκριμένα: "Στην περιοχή Κουρέντι ένας άντρας με μαύρο αμάξι και μαύρα ρούχα σταμάτησε τη μάνα μου. Ηξερε πολλές πληροφορίες για εμένα και την οικογένειά μου. Εκανε ότι μιλούσε με εμένα στο τηλέφωνο και ζητούσε λεφτά από τη μητέρα μου για κάποια παράβολα της εφορίας για να πάρω εγώ επιστροφή φόρου... Μεγάλη προσοχή στους πιο ηλικιωμένους... Ζητάει 650 ευρώ... Μέσα στην τρομάρα της η μητέρα μου όταν κατάλαβε την απάτη προσπάθησε να δει την πινακίδα, αλλά ο τύπος εξαφανίστηκε..."

Μάλιστα, ο Ξιφαράς απαντώντας σε σχόλια φίλων του πρόσθεσε ότι μετά από λίγη ώρα που ενημερώθηκε από τη μητέρα του "έφαγε" τον κόσμο για να τον ενοπίσει, αλλά μάταια...


Πηγή: egnomi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου